RECENZJA: Fotoobraz Saal Digital

Nieco ponad rok temu miałam okazję testować fotoksiążkę, a dziś przychodzę do Was z recenzją fotoobrazu od Saal Digital Polska

Fotoobraz Saal Digital

Od dłuższego czasu chodził za mną pomysł wydrukowania zdjęcia Speedy w dużym rozmiarze. Ostatecznie wybrałam obraz na płótnie o wymiarach 60x40. Zdjęcie które zdecydowałam się umieścić na płótnie jest autorstwa Alicja Zmysłowska Photography.

Alicja Zmysłowska

Projektowanie:
O procesie projektowania szerzej pisałam w poprzedniej recenzji. Zakup był bajecznie prosty, wystarczyło ściągnąć aplikację, wybrać rodzaj materiału oraz jego wielkość, a na końcu dopasować wybrane zdjęcie oraz zamówić.

Czas realizacji:
Od poprzedniego razu nic się nie zmieniło w tej kwestii. Produkty Saal Digital są produkowane w Niemczech, co nie stanęło na przeszkodzie i druk oraz wysyłka odbyła się błyskawicznie. Przygotowanie zamówienia oraz jego dotarcie do mnie zajęło tylko 3 dni, dodatkowo obraz był bardzo dobrze zabezpieczony na czas transportu.

Moja opinia:
Jeśli chodzi o jakość produktu to jestem bardzo zadowolona. Druk wyszedł rewelacyjnie mimo ciemnych kolorów. Fotoobraz naprawdę pięknie prezentuje się na ścianie, dlatego gorąco wszystkim polecam! Mam nadzieję, że zdjęcia chociaż częściowo oddają rzeczywisty wygląd obrazu, na żywo robi naprawdę duże wrażenie!


Po raz kolejny dziękuję Saal Digital za możliwość sprawdzenia produktu
A Wy macie może jakiś fotoobraz? Albo planujecie zakup? Dajcie znać w komentarzu i do następnego! ♥

Komentarze

Popularne posty