RECENZJA: fotoksiążka Saal Digital

Jakiś czas temu Saal Digital umożliwił mi przetestowanie swojej fotoksiążki, co mnie bardzo ucieszyło, bo od dłuższego czasu chodziło mi po głowie wydrukowanie zdjęć w jakiejś ciekawej formie. W książce znalazły się moje ulubione zdjęcia Speedy i Okruszka nie tylko mojego autorstwa. Zajęły zdecydowaną większość, bo aż 16 stron! Reszta to najlepsze zdjęcia z przeróżnych sesji. Na książkę otrzymałam bon o wartości 200zł, jeśli chciałabym droższą książkę to musiałabym dopłacić z własnej kieszeni :). 


Moja fotoksiążka:

Rozmiar: 28 x 19 (A4 poziomo) 
Strony wewnętrzne: matowy, 
26 stron, 
Okładka: błyszczący, z watowaniem.


Cena takiej książki to 175zł + 20 za przesyłkę.


Projektowanie:
Firma oferuje nam darmowy program do projektowania książki, początkowo trochę mnie on przeraził ale szybko go wyczułam i nie sprawił mi żadnych problemów i trudności. Brakowało mi w nim jednak prostych szablonów do układania zdjęć np. w kafelkach, z czym musiałam sobie sama poradzić i niestety na każdej stronie wyszło mi to nieco inaczej, na szczęście pomocne okazały się linie dzięki którym udało się zdjęcia równo rozłożyć. Nad projektem spędziłam 6 godzin, najtrudniejsze okazało się wyszukanie wszystkich zdjęć w dużym rozmiarze i bez znaku wodnego i właśnie na to poświęciłam najwięcej czasu.

Czas realizacji:
Tu nie mam żadnych zastrzeżeń, na bieżąco drogą mailową otrzymywałam informacje o statusie zamówienia. Fotoksiążkę zamówiłam późnym wieczorem 17-ego stycznia, 19-ego została ona wysłana a 21-ego książka była już u mnie, szybki czas realizacji oraz dostawy, zwłaszcza, że książki są wysyłane z Niemiec. 

Moja opinia:
Książka wygląda na bardzo starannie wykonaną, w 100% zgadza się z projektem który zamówiłam. Jednak gdzieś po drodze zgubiło się nasycenie kolorów zdjęć, co może być spowodowane złą kalibracją monitora Drugą maleńką wadą jaką znalazłam były 2 sklejone ze sobą strony, które musiałam rozkleić podczas pierwszego otwarcia, jednak był to tylko jednorazowy incydent i nie ma po nim najmniejszego śladu. Żadne zdjęcie nie ucierpiało podczas druku, przeglądając fotoksiążkę witać naprawdę wysoką jakość drukowania, a strony są idealnej grubości (dla bardziej wymagających można zamówić grubsze :)). Zdecydowanie jest to dobry produkt warty polecenia.



Dziękuję Saal Digital za możliwość przetestowania fotoksiążki.

Komentarze

Popularne posty