RELACJA: Dog Games Spring 2018

Dziś przychodzę do Was z relacją z naszych wiosennych zmagań fribowych.
Zawody odbyły się w ostatni weekend kwietnia, ostatnim razem na Dog Gamesach byłam dokładnie 2 lata temu, z 5-cio miesięczną Speedy, debiutowałyśmy wtedy w SpeedWay'u. Tym razem miałyśmy okazję spróbować swoich sił w większej liczbie konkurencji. 

Fot. Tomasz Mońko
SpeedWay dywizja A2 1/16 
Nie wiem co tu dużo pisać, było po prostu speedy. Upał dawał się we znaki ale udało się Speedy wybiegać pierwsze miejsce, dzięki czemu po raz pierwszy stanęłyśmy na podium.
Speedy uzyskała czas 44,83 km/h.

Fot. Zuzanna Marczuk
DogDartbee 13/76 
Z moich rzutów do celu ogólnie można się nieźle pośmiać, jednym dyskiem wycelowałam w tarczę a Speedy udało się złapać w samym środku za 100 punktów. Łącznie zdobyłyśmy 150 punktów które zakwalifikowały nas do Play-Off II, ale tam już nie miałyśmy tyle szczęścia.

Fot. Zuzanna Marczuk
ThrowNGo1 23/82


Mogło być lepiej, ale to oznacza tylko, że muszę częściej trenować ze Speedy dystanse. Chcąc zaliczyć SweetSpota zaliczyłam glebę (ale się udało!), więc tym bardziej start utkwi mi w pamięci.

Fot. Tomasz Mońko

Ogólnie super zawody, świetna organizacja, miła atmosfera. Jedynie zachowanie Speedy momentami pozostawiało wiele do życzenia, ale jest młodym psem, wiec jeszcze mamy czas na ogarnianie. Pogoda dla mnie była straszna, zdecydowanie za dużo słońca. W tym roku mam nadzieję pojawić się jeszcze na jednych DogGamesach, ale nasze najbliższe zawody to Latające Psy we Wrocławiu, więc do zobaczenia!

Komentarze

Popularne posty