RECENZJA: Natural Snack - KrakVet

Jakiś czas temu otrzymałam od sklepu KrakVet 14 opakowań smakołyków do testów, po 2 z każdego rodzaju. Przeprowadzenie testów nie było łatwym zadaniem, zwłaszcza że smakołyków używam mało więc przy takiej ilości Speedy była w 7 niebie!
Jeśli jesteś ciekawy/a jak wypadły testy zapraszam do dalszego czytania :).


Natural Snack with CHICKEN 80g
Smakołyki z kurczakiem

Skład: kurczak 96,8%, gliceryna 1,5%, sorbitol 1,5%, sól 0,2% 


Łatwość dzielenia na mniejsze kawałki: łatwa
Cena: 7,20
Natural Snack with CHICKEN & CHESE 80g
Smakołyki z kurczakiem i serem

Skład: kurczak 96,8%, ser 1,5%, sorbitol 1,5%, sól 0,2% 


Łatwość dzielenia na mniejsze kawałki: łatwa
Cena: 12,50

Natural Snack with CHICKEN & COD 80g
Smakołyki z kurczakiem i dorszem

Skład: kurczak 52,3%, sól 0.2%, skrobia 2%, gliceryna 2%, sorbitol 2%, dorsz 41,5% 



Łatwość dzielenia na mniejsze kawałki: łatwa
Cena: 9,90

Natural Snack with Duck Strip 80g
Paski z kaczki

Skład: kaczka 96,8%, sól 0,2%, gliceryna 1,5%, sorbitol 1,5% 



Łatwość dzielenia na mniejsze kawałki: średnia
Cena: 12,50
Natural Snack with DUCK BREATS 80g
Kawałki kaczki

Skład: kurczak 96,8%, sorbitol 1,5%, sól 0,2% 



Łatwość dzielenia na mniejsze kawałki: średnia
Cena: 12,50


Natural Snack DOGBONE twined with CHICKEN 80g
Kości z kurczakiem

Skład: kości 55%, kurczak 42,8%, sorbitol 2%, sól 0,2% 


Łatwość dzielenia na mniejsze kawałki: trudna
Cena: 7:20
Natural Snack with CHICKEN STRIP 80g
Kawałki kaczki

Skład: kurczak 96,8%, sorbitol 1,5%, sól 0,2%




Łatwość dzielenia na mniejsze kawałki: trudna
Cena: 12,50


Podsumowanie:
Lubie naturalne smakołyki dla psów, zwłaszcza jeśli łatwo można je podzielić na mniejsze - treningowe kawałki, więc chyba nie muszę wypisywać które znalazły się wśród moich ulubionych. Opakowanie po otwarciu ma możliwość ponownego zamknięcia za co należy się duży plus. Po otwarciu termin ważności przy przechowywaniu w lodówce to tylko 48h co świadczy o naturalnym składzie, ale z drugiej strony nie wyobrażam sobie kupować paczki smakołyków za 10zł która posłużyłaby mi tylko przez 2 dni... jednak spokojnie, trzymałam je po otwarciu w temperaturze pokojowej nawet tydzień i w dalszym ciągu nadawały się do spożycia. Co do smakowitości nie mam żadnych zastrzeżeń, a Speedy oszalała na ich punkcie. Jeśli będę miała taką okazję to na pewno ponownie u mnie zagoszczą.

Smakołyki można kupić TU


POZDRAWIAMY H&S

Komentarze

  1. Bardzo fajna recenzja, My również je dostaliśmy :)
    Pozdrawiamy M&B

    OdpowiedzUsuń
  2. Też kiedyś mieliśmy okazję testować te smakołyki, jedne z ulubionych Emeta i co najważniejsze super skład :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać, że Speedy rozanielona :) Nie chciałam dawać mojej Kersi smakołyków, ale nie mogłam wytrzymać jak patrzy na mnie, gdy sama sobie podjadam ;) Uległam i podaję jej od czasu do czasu suszony filet z gęsi https://johndog.pl/produkt/suszony-filet-z-gesi/. Widać, że jej smakuje. Muszę wypróbować kilka Twoim propozycji. Który smakołyk Speedy polubiła najbardziej?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty