Wakacje czas zacząć!

Pewnie za moment cała blogsfera zacznie o tym huczeć, ale w końcu po 10 ciężkich miesiącach przed nami długo oczekiwane wakacje! Mam nadzieję, że:

  • uda mi się jak najlepiej spędzić ten czas razem ze Speedy
  • przeżyjemy jakoś ten gorąc bez klimatyzacji
  • spontaniczne wyjazdy nie opuszczą nas na krok J 
  • i będziemy miały mase przygód do opisania

Na chwilę obecną konkretnych planów brak, ale kto wie co przyniesie jutro? 
Pozdrawiamy ciepło i życzymy udanego wypoczynku J


POZDRAWIAMY H&S

Komentarze

  1. Wszystkiego dobrego na te wakacje!
    Ach i zazdroszczę, przede mną jeszcze sesja na studiach...:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A później 3 miesiące wakacji :D Potem to ja będę Tobie zazdrościć! :P

      Usuń
  2. U nas jakieś plany już są, ale pewnie i tak wyjdzie wiele spontanicznych wyjazdów :D. Udanych wakacji wam życzę dziewczyny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Udanych wakacji :D dużo wspaniałych przygód i przede wszystkim przeżycia bez klimy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Udanych wakacji! Dopiero trafiłam na Waszego bloga, ale muszę powiedzieć, że od razu zakochałam się w nagłówku! Spontaniczne wyjazdy są najlepsze, cieszę się, że ktoś też ma takie podejście. Przeżycie bez klimy będzie trudne, ale jakoś wszyscy musimy dać radę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Udanych wakacji Wam życzymy i mnóstwa spontanicznych wyjazdów! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach te wakacje... życzymy wam żebyście je wykorzystały jak najlepiej!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wakacje są super dopóki nie pamiętam o nieuchronnie zbliżającej się maturze- to mnie dołuje. Życzymy wam przyjemnego chłodku w domu i dużo wypadów nad wodę :D.

    OdpowiedzUsuń
  8. Udanych wakacji! Dużo spontaniczności i niespodzianek w takim razie życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Udanych wakacji ;) U mnie jeszcze trwa sesja, więc obecnie siedzę obłożona fortem z książek i notatek do chirurgii ;C...

    OdpowiedzUsuń
  10. Nawzajem udanych wakacji! :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty