Trochę śniegu

Zima z pewnością nie należy do moich ulubionych pór roku, zresztą pewnie nie tylko ja tak uważam :P
Okruszek lubi zime, a raczej pierwsze 5 minut spaceru, wtedy biega jak szalony, bawi się w śniegu zatacza wielkie łuki! Aż przyjemnie się na to patrzy, gorzej z dłuższymi spacerami na które nawet kubraczek na nic.
A z łapkami katastrofa, kupiłam mu na nie maść tranową a w poniedziałek jeszcze dokupię wazelinę z witaminą A, bo nie widzi mi się nieść psa na rękach do domu.
Z Okruszkowym brzuszkiem już jest lepiej, ale czekają nas badania, niestety dopiero po Nowym Roku, a na dodatek Okruszek się przeziębił... jak nie jedno to drugie.
Wszyscy wszędzie się chwalą prezentami świątecznymi, a u nas co? Bida! :P Ale już niedługo zrekompensuję to Okruszkowi, a o tym co mu kupię pojawi się osobny post oraz recenzje.

POZDRAWIAMY H&O

Komentarze

  1. Ja zdecydowanie uwielbiam zimę i tak jak mój pies potrafie spędzić na dworze kilka dobrych godzin, więc z dłuższymi spacerami na pewno nie ma problemu :).
    Okruszek cudnie wygląda w tym kubraczku ♡.

    H&F
    Zapraszam na nowy post ---> jaimojaspanielka.blogspot.com <---

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrówka dla Okruszka!
    Ja ostatnio też moją małą niosłam na rękach do domu, bo kule śniegowe się do łap przyczepiły i odlepić ich nie mogłam.
    Widzę nowy szablon :-). Fajny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja lubię zimę właśnie ze względu na psa, bo to jedyna pora roku kiedy może się wyszaleć nie męcząc się :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham zimę a zwłaszcza śnieg! Nie dziwię się , że Okruszek tak szaleje - każdy pies tak ma :)
    Przytulam gorąco !
    I życzę szczęśliwego 2015 roku !
    Daria :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wzięła Pani aparat, brawa :) Ja jutro też biorę, życz mi powodzenia, tej nie umiejącej robić fot :) oraz oczywiście zdrówka dla Okrucha!
    A&C

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja zimę lubię tylko kiedy pada śnieg :p Mam nadzieję, że Okruszek szybciutko wyzdrowieje i czekam na recenzję! :D
    dog-dream-team.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też nie przepadam za zimą, ale moje psy mają zupełnie inne zdanie i uwielbiają bawić się w śniegu zwłaszcza Sindi. Śliczne zdjęcia, oby Okruszek jak najszybciej wrócił do zdrowia. Pozdrawiam: http://zpamietnikaschroniskowegozwierzaka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój szczur biega po śniegu cały czas, dopiero w klatce schodowej panicza bolą łapcie i na ręce trzeba brać ;p
    U nas też skromnie, ale hajs ze świąt mam to i spóźnione prezenty będą ;))
    Zdrowia dla piesa! :)
    Pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam ten sam problem z łapami u Gojaczka. Nie przejdę nawet 200 metrów, bo chodzi z łapkami jak połamana - tak jej marzną. U nas pod choinką było skromnie. Psy miały dostać nowe obroże, ale po zakupie karmy i smaków (+ prezent dla rodziców) w portfelu zrobiło się pusto. Tak więc na lepsze prezenty psiaki muszą poczekać do stycznia, aż uzbieram odpowiednią sumę.

    PS. ŚWIETNE ZDJĘCIA! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdrowia dla Okruszka!

    Ps- śliczny wystrój bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdrówka i Wesołej Zimy, bo u nas też śnieżnie, i to jak. C:
    S&S

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja osobiście zimę wielbię, coś innego niż samo słońce i deszcz :D Po za tym bałwany i anioły na śniegu... ^^
    Ja chyba mojemu białasowi sierść na łapach podetnę, bo wystarczy dosłownie 5 minut i już kule na łapach :P
    Gdzie kupiłaś kubraczek ?:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Moja Kaja pierwszy raz w życiu śnieg zobaczyła i zima jej się spodobała.

    Zapraszam do mnie
    http://kaja-psi-przyjaciel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny nowy wygląd bloga :)
    Piano, gdy pierwszy raz zobaczył śnieg, to go oszczekał :P
    pięknie Okruszkowi w tym ubranku :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja z moim psiakiem również nie należę do tych lubiących zimę ,a dla Okruszka życzę szybkiego powrotu do zdrowia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dużo zdrowia dla Okruszka :) My zimę uwielbiamy, chociaż pod koniec spaceru zaczynają mi odmarzać stopy, dłonie i nos... No ale lepsze to niż 40 stopniowe upały ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. czemu zdjęcia mają szumy ?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty