#Post na życzenie Obiettivo

 Tęsknię za ciepłem i słońcem :(

Komentarze

  1. Post dla mnie xD To zaszczyt xD
    Em.. piękny Okruch xD

    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, każdy za tym tęskni :)

    thestryofmydog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. nie tylko Ty. :c dzisiaj było tak cieplutko,ale śnieg jest i marzyłam o lecie,gdy Baddy pływał.

    pozdrawiamy
    Ola i Baddy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ochh..ja też i to jak...ale trzeba się pocieszyć tym, że coraz bliżej wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo jaki piękny Okruszek! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie tylko Ty tęsknisz, Okruszku...
    Śliczny jesteś :*

    Pozdrawiamy; Pisstacja i reszta ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Pogoda jest przecież ładna :) Fajne zdjęcie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja wolę raczej pośrednią pogodę, między ciepło, a zimno :) czyli musi być w sam raz, byleby tylko deszcz nie padał.

    Okruszek wygląda, jakby coś wypatrzył w trawie :)

    Pozdrawiamy. medleydog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tez ;-;
    Te lato i 35 stopni... :c
    zdjęcia śliczne :3

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze niedługo i znów tak będzie ;)
    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja tam nie lubię zbytnio nie wiadomo jakich upałów.
    Fakt faktem jestem wtedy fajnie ale wystarczy tak 35 stopni przez tydzień-dwa.
    Później to już się robi męczące, gdzie sie nie pójdzie to czuć ciepło, fale ciepła.
    Dzisiaj u nas było niemalże 17 stopni na plusie i sobie zpsem po polu latałam w krótkim rękawku i spodenkach. Taka pogoda mi starcza! Wtedy też Fado jest chętny na pracę ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ehh .. niech już przyjdzie ta wiosna ;/

    http://kamkowezycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ehh ja też :/ Śliczny piesio ^^
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Też chce znów ciepełko :c

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie od 3 dni jest słonecznie więc nie narzekamy :D

    OdpowiedzUsuń
  16. My także czekamy na wiosnę :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też czekam na zmianę pogody, zima strasznie mnie już męczy :( [futerkowy.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty