Christmas time!

Wychodzę na miasto wieczorem dookoła mnie świąteczny nastrój, to właśnie wtedy rodzi się nie jedna artystyczna wizja... zaczynamy marzyć...
U nas przygotowania do świąt idą pełną parą. Prezenty, prezenty i raz jeszcze prezenty! =D
Ja dla swojego psiaka już mam, a Wy dla swoich? :P
Bambi paczający na Colliego <3




Z okazji wczorajszej wigilijki klasowej (oraz prezencików) dostałam o taką wspaniałą książkę, za co bardzo dziękuję Ci Dominika <3

Na koniec piszemy list do Świętego! A co Okruszek nabazgrał dowiecie się w wigilię... ciekawe czy się spełni :P
Jak się podoba nowy nagłówek? :)

POZDRAWIAMY  H&O

Komentarze

  1. Śliczniutkie zdjęcie ;* U nas dzisiaj zawitała choinka :) W poniedziałek wyjeżdżamy na Święta, czeka nas 9 godz. jazdy :P
    Pozdrawiamy!
    N&F

    figusiowyswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bambi jest boski.:) Okruszek też. Tak, tak mam prezent.:) My choinkę mamy. Nowy nagłówek jest booski. W wolnym czasie musisz mi coś wykombinować.xD

    Pozdrawiamy cieplutko!
    ZDANIEMLACKIEGO.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  3. Super jest nagłówek, sama robiłaś???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Genialny, a w jakim programie?

      Usuń
    2. Ojj, dużo by wymieniać, ale głównie photoshop :)

      Usuń
    3. Wyszedł Ci po prostu pięknie :)

      Zapraszamy na posta :)

      Usuń
  4. Ja też już mam prezenty dla moich psiaków :D

    Mam identyczną książkę o Border Collie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne zdjęcia, świetny nagłówek ;)
    U nas też wszystko biegnie w szybkim tempie. Dopiero co kilka dni temu ubraliśmy choinkę a już cały domek jest ustrojony, wszędzie błyszczy. I co najważniejsze wszystkie prezenty już są skompletowane. Ja również nie zwlekałam z prezentem dla Su. Mam już połowę i chyba przy tym zostanę, bo nie jestem pewna czy druga połowa dojdzie nam na czas (żyjemy z mamuśką nadzieję, że przyjdzie)..

    Przyjemnych przygotowań do świąt,
    ŁAPKA!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia :D My na wigilii klasowej, to tylko żarcie mieliśmy, bez prezentów :p

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zdjęcia :)
    Jestem ciekawa co Okruszek dostanie :D I żeby jego marzenie się spełniło :P
    Nagłówek jest świetny <3

    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  8. Nagłówek bardzo fajny! Ja mam już dwa prezenty, ale może jeszcze dojdzie do nas piłka ażurowa... Zobaczymy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne fotki <3
    My chpoinkę mam dopiero od jutra eh, chciałabym juz dziś :c
    Fajny nowy nagłówek, my juz mamy [prezent dla Rudzia :D

    OdpowiedzUsuń
  10. My mamy zamówiony, ale prezent dojdzie dopiero po świętach :)
    Zaraz rodzina zacznie się zbierać w kuchi i pichcić wigilijną kolacje - uwielbiam! :)
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia :)
    Luna dostanie smaczki,i może jak mi się uda załatwić jej ubranko :)
    Wygląd jest wspaniały !

    OdpowiedzUsuń
  12. Baardzo się cieszę, że już święta.Kocham nastrój panujący, wokół, prezenty,dobre jedzenie, a co najważniejsze czas spędzony z rodziną. Ja już prezent dla psiaka mam ; ) Świetna książka, a zdjęcia po prostu genialne :)
    Jaki masz obiektyw?
    Wesołych Świąt !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nikkor 18-105 VR
      Ale tylko 2 pierwsze zdjęcia były nim robione, ostatnie jeszcze starym Kodakiem =)

      POZDRAWIAMY H&O

      Usuń
  13. Nowy nagłówek super :) Fajne zdjęcia. Książka też pewnie ciekawa, a przynajmniej na taką wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne zdjęcia :) Nie ma za co za książkę ;) wiedziałam, że twoja ulubiona rasa to border collie, więc kupiłam ci taką książkę :D <3

    Pozdrawiamy: Dominika&Kentucky :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne to zdjęcie! Ja upiekłam ciasteczka dla Loci, jak zdążę to jeszcze coś kupię, ale najprawdopodobniej zamówię w internecie, i Mikołaj się spóźni :D

    OdpowiedzUsuń
  16. ja jeszcze prezentu dla pana biszkopta nie mam ! jeny nie mogę się nigdy napatrzeć,jakie Ty robisz piękne zdjęcia. *__*

    pozdrawiamy
    Ola i Baddy.

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdjęcia ładne, dla swojej suki jeszcze nic nie mam, tak jak nie mam kasy. Kupiłam prezenty i straciłam dużo, ale zostało mi jeszcze 120 zł. Miałam przeznaczyć na zakup dla psa, ale z rana zeszłam do piwnicy nabrać psu karmy, a tam resztki więc sucz musi się zadowolić prezentem poświątecznym i karmom wraz z gratisami.


    thestryofmydog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Nagłówek mi się podoba, jak i inne zdjęcia :)
    Ja jeszcze nie mam prezentu dla swojego :/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja mojemu psiakowi zamówiłam nowy szarpak polarowy :) Dla konia nauszniki , a dla królika idę kupić jutro :3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty