Zawody Agility w PsiKursie

Dzisiejszy post będzie inny, ponieważ gwiazdą dziś będzie Kentucky na swoich pierwszych zawodach. Nie tylko on był pierwszy raz, bo ja również. Koleżanka mnie poprosiła o zdjęcia, więc zaryzykowałam i wypróbowałam możliwości mojego aparatu, który spisał się całkiem dobrze.




Jak na pierwsze zawody Kentucky'emu poszło mu całkiem nieźle, zajął 4 miejsce, więc należą się mu ogromne gratulacje! 

Jeszcze kilka fotek innych piesków:

West Highland White Terrier  - Joga

Beagle - Xena

Spanielka Nora

Zdarzały się też wpadki, tak udało mi się uchwycić Tasmana

Na dziś to chyba tyle, pozdrawiamy :D

Komentarze

  1. Świetne foty i gratulacje dla ślicznego aussika :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia :) Gratuluję 4 miejsca :D
    Już nie mogę doczekać się filmiku :)

    Pozdrawiamy O&K

    OdpowiedzUsuń
  3. hehe Ostatnie zdjęcie najlepsze :D. Kentucky piękny, jak na debiut to bardzo dobrze :D

    OdpowiedzUsuń
  4. 4 miejsce na debiutach- wspaniale! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę fajne zdjęcia Ci wyszły. :) Oby tak dalej. Kentucky jak i inne psiaki są śliczne.

    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje 4 miejsca! :)
    Psiak jest piękny, no i zdjęcia wyszł wspaniałe :D Czekam z niecierpliwością na filmik.

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialne zdjecia! No i gratulacje za wynik :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dodawaj troche większe zdjęcia, bo potencjał to ty masz dziewczyno! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. To gratki :)
    U Mnie nowa notka!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jeszcze nigdy nie oglądałam takich zawodów ;/
    Już nie mogę się doczekać filmików powodzenia.
    Pozdrowienia od Izy i Luny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Co zrobiłaś, żeby fotka była nieporuszona? :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty