sobota, 26 października 2013

Dzień kundelka =D

Co u nas nowego?
Żyjemy dalej własnym życiem, bywają gorsze i lepsze dni. Ostatnio Okruszek źle się czuł, przychodzę ze szkoły do domu i coś jest nie tak, bo psiak nie przyszedł mnie przywitać, nawet nie szczekał. Zerkam do pokoju, a bidulek leży na łóżku i lekko merda ogonkiem, więc wołam go, a on się nie poruszył. Wzięłam go na ręce i zniosłam na podwórko, a on stał w miejscu i sikał... nawet kiełbaski nie chciał zjeść, na szczęście po kilku godzinach mu przeszło. Dziś jest z nim wszystko okay z czego bardzo się cieszę =)



Z okazji Światowego Dnia Kundelka sprezentowałam Okruchowi szelki które doszły w czwartek, a zamówione były 2 tyg. wcześniej... priorytetem! Ale w zamian dostałam GRATIS ciasteczka "LOLO" Szelki tak oto się prezentują:


Ciasteczka:


Mimo, że tytułowy dzień kundelka był wczoraj to my dziś świętujemy. Byłam w schronisku zabrać moją trójcę na spacerki, oraz przyniosłam im ciacha... każdy psiak zasługuje na godnie obchodzone święto xD


W tej chwili trwają przygotowania na jutrzejszy dzień xD Szczegóły w następnym poście =D

14 komentarzy:

  1. Szkoda Okruszka, my Puszka niestety uśpimy. A ja zapomniałam o dniu kundelka, ale nie mówcie Perle =.= 24.10 zrobiłam jej zakupy i nauczyłam ją sztuczki, ale nie wczoraj tylko w czwartek. Biedny pies, żyje w nieświadomości.

    thestryofmydog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś taka dobra... Całe szczęście że Okruszek wyzdrowiał! A szelki są piękne! Ja miałam urodziny i uzbierałam dużo kasy Majki klatka przyjedzie w poniedziałek, a sobie i Lackiemu kupię też coś. ;)

    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne zdjęcia, cudne szelki :)

    Jutro zabieram się za tworzenie nagłówka dla Ciebie kochana ;p
    Pozdrawiamy,
    ŁAPKA !

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, że Okruszek wyzdrowiał :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze, że Okruszek wyzdrowiał :) A zdjęcia i szelki są wspaniałe :)

    Pozdrawiamy O&K

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze, że Okruszek wyzdrowiał :) Szelki pięknie na nim się prezentują :) ( choć minus za przesyłkę).

    OdpowiedzUsuń
  7. Za mało osób to napisało, więc i ja się dołączę-Dobrze, że Okruszek wyzdrowiał :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego Najlepszego Okruszku :) Dobrze, że już wszystko ok : ))) Piękne prezenciki :>

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrze że z Okruszkiem jest już lepiej! :)
    Wszystkiego najlepszego psiaku z okazji twojego święta!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze że już jest ok z Okruszkiem :)
    Wszystkiego najlepszego kundelki <3
    Fajne szelki ;3 Ja Lunie kupiłam adresówkę która ma przyjść jutro i do tego smakołyki i od mojej przyjaciółki Luna dostała dysk i teraz będę ją uczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Skad zamawialiscie szelki ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z allegro, są to szelki TRIXIE =D

      POZDRAWIAMY H&O

      Usuń

Każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny i motywuje do dalszego pisania. Jeśli chcesz się podzielić swoją opinią PISZ ŚMIAŁO!
Możesz do komentarza dołączyć link do swojego bloga, na pewno odwiedzę i również skomentuję, a jeśli mi się bardzo spodoba to zostanę na dłużej :).
Spam nie będzie tolerowany.