wtorek, 8 października 2013

Czas na blogowe zmiany

Niestety mam coraz więcej nauki, z czym się wiąże mniej wolnego czasu... Posty nie będą dodawane już 2x w tygodniu tylko raz.  Jakieś zdjęcia, czy ważne info będę dodawała na FANPAGE. Nawet jeśli nie ma się konta można wejść i poczytać :D
A tak pokrótce:
Mój kochany Okruszek ostatnio stwierdził, że czas na zabawę, jako "zabawkę" wybrał sobie spacerową nerkę (saszetkę na biodro) w której były smakołyki i oczywiście całą ją rozszarpał, a że to jest bardzo ważny element spacerowy to teraz muszę kupić nową.
W zeszłym tygodniu zamówiłam nową karmę dla Okruszka i dziś przyszła. Miał być senior, a że nie było to wet zamówił mi adult. Ale i ta jest dobra, bo służy nam jako smakołyki, a stara karma się skończyła...







POZDRAWIAMY H&O

6 komentarzy:

  1. Ja też mam dużo nauki ;/

    http://psiakislodziakiluna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoła, szkoła.. no i wszystko jasne. Mniej czasu na blogowanie!
    Rozumiem to bo u nas jest praktycznie to samo.
    Fado'wi Brit akurat nie posmakował :) Dasz linka do fanpage?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na boku bloga jest zakładka fanpage, wystarczy na nią najechać :D

      Usuń
  3. Szkoda, że nie będzie częstych notek... Okruszek-Rozrabiaka:D zjeść saszetkę?... :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Na samą wzmiankę o szkole robi mi się słabo. Trzeba przez to przebrnąć. Ważne, że nasza czworonożna pociecha jest przy nas. Mnie to nie raz pokrzepiło. ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny i motywuje do dalszego pisania. Jeśli chcesz się podzielić swoją opinią PISZ ŚMIAŁO!
Możesz do komentarza dołączyć link do swojego bloga, na pewno odwiedzę i również skomentuję, a jeśli mi się bardzo spodoba to zostanę na dłużej :).
Spam nie będzie tolerowany.