sobota, 28 września 2013

Sobotni poranek

Dziś rano jak wstałam miło zaskoczyły mnie ciepłe promienie słońca, więc ubrałam się nasypałam ciasteczek do nerki, wzięłam smycz, szelki i oczywiście wzięłam aparat. Kiedy już wyszłam z Okruszkiem byłam zdziwiona, że jest pełen energii, co u niego z rana rzadko się zdarza. Poszliśmy do lasu, sztuczkowaliśmy przez jakieś 2 godzinki. W między czasie zrobiłam kilka całkiem przyzwoitych zdjęć xD








A na koniec ciekawostka dnia: Zaczynam kręcić filmik xD MA ktoś może pomysł na piosenkę? Filmik oczywiście będzie o Okruszku.

   POZDRAWIAMY H&O   

18 komentarzy:

  1. Piosenkę? Hm...
    Ja mam wiele pomysłów na piosenki.
    Coś Arki Satana C: Heheszki C:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jee =D Doni napisała! HeHe :D
      Dawaj pomysły! :P

      Usuń
  2. Piękne zdjęcia :). Czekam na filmik ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia :). Czekam na filmik ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia <3
    -------
    Ps. Zapraszam:
    afrusiowyblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Z serii "W plenerze" :D
    Tak, dziś była ładna pogoda ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. To dobrze, że Okruszek miał pełno energii :D A zdjęcia są wspaniałe :)
    To fajnie, że zaczynasz kręcić filmik, jednak ja nie mam niestety żadnych pomysłów na piosenkę :C

    Pozdrawiamy O&K

    OdpowiedzUsuń
  7. Spacery z rana są piękne! <3. Huskana, obraziłaś się czy co? Widzę że nie komentujesz mnie&stefana na blogu ^^.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybacz kochana, jakoś tak z braku czasu nie komentuję, ale wiedz, że czytam :)

      Usuń
    2. Spoko :). Sama rozumiem - szkoła.... No, mam nadzieje że czytasz haha :)

      Usuń
  8. Cudowne zdjęcia :)
    Na piosenkę hmmm.. Tutaj raczej nie pomogę, każdy ma inne gusta, każdy woli inne gatunki i inne tępo muzyki, ale wierzę, że znajdziesz odpowiedni kawałek do filmu, którego z niecierpliwością wyczekujemy z Sashą ^o^

    Pozdrawiamy,
    ŁAPKA!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia <3
    A do do filmików to świetny pomysł ale nie lepiej żebyś nagrywała jakieś filmiki ze spacerków ?
    I proszę cię pisz dłuższe posty ;3 Ale krótkie ale często ^^


    Powracam z blogiem zapraszam: http://hejuszkakochana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Piosenka... Nie wiem :P Internet jest pełen fajnych piosenek :D
    Super zdjęcia!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię takie poranne weekendowe spacerki piękne jak zawsze zdjęcia : )

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam nadzieję że Maja jak wróci teź będzie taka energiczna. xDD
    Chodź pogoda coraz gorsza rano nawet Szron na samochodzie był :<<
    Bardzo ładne zdjęcia :>

    Pozdrawiamy Yuki & Maja
    http://majamojpiesiprzyjaciel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. U nas masakryczna pogoda... Zimno, pochmurno, ale cóż. Jesień to jesień, ale chociaż bliżej zimy! :D
    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny Okruszek, a jaki wpatrzony, pewnie w Ciebie, oczy takie skupione :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny i motywuje do dalszego pisania. Jeśli chcesz się podzielić swoją opinią PISZ ŚMIAŁO!
Możesz do komentarza dołączyć link do swojego bloga, na pewno odwiedzę i również skomentuję, a jeśli mi się bardzo spodoba to zostanę na dłużej :).
Spam nie będzie tolerowany.