środa, 11 września 2013

Ładną mamy jesień tego lata

Hej :D Długo nas nie było, ale co się dziwić, przecież rok szkolny się zaczął i aparat dalej nie działa dlatego nie ma zdjęć :/ Nowa szkoła jest całkiem fajna, trafiła mi się naprawdę sympatyczna klasa, a nie to co w gimnazjum... Prawie codziennie mam po 8 lekcji, ale warto :D

U Okruszka wszystko dobrze. Chodzimy na spacerki, bawimy się, coraz ładniej wykonuje komendy i zastanawiam się czy nie wziąć udziału w zawodach Rally Obedience XD Pogoda znów się zepsuła =C

 Od niedzieli do wtorku pod opieką miałam małą czarną kotkę, wabiła się Milka. Miała wredny charakterek, ciągle syczała i warczała jak zepsuty bojler czy to na psa, koty i cokolwiek co się poruszyło.  Mimo wszystko już za nią tęsknię i długo jej nie zapomnę =(



Zdjęcia nie mojego auto-rstwa!!!







Przez te naście dni naprawdę sporo się wydarzyło, ale nie będę was tym wszystkim zanudzać. Na koniec napiszę jeszcze o jednej sprawie, a mianowicie czy ktoś się wybiera na akcję zerwijmy łańcuchy? Bo ja prawdopodobnie jadę w niedzielę do Gliwic (15.09.2013r.) Więcej info na pasku obok, wystarczy kliknąć na banner :D
Przepraszam, że nie komentowałam Waszych blogów, ale to wynikło z braku czasu. Postaram się to nadrobić =)

12 komentarzy:

  1. Nareszcie!
    Fajnie że miałaś jeszcze czarniuteńkiego pupila w domku :).
    Nowa szkoła i dobra, hm.... Bóg wie czy rzadko to się zdarza? :D
    To co, trzymamy kciukencje by aparat się naprawił a wy na nas - by eksplolator nam zadziałał :)
    "Zerwijmy Łańcuchy" - nie mam transportu ;c
    b&s

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akcje są w różnych miastach, a Ty możesz pociągiem jechać :D

      Usuń
    2. Nie da rady. Sam fakt że nauka, to jakoś nie lubię pociągów :D. Jakoś przeżyję. A Już myślałam że będę mieć psiaka z schroniska w Chorzowie, a słowo taty: "Porozmawiamy o tym" dodaje szczęścia, ale słowa mamy "Masz chomika i ciesz się" - smutna bulwa =c

      Usuń
  2. Ja trzymałam mojego owczarka niemieckiego niemieckiego na łańcuchu ale był to długi łańcuch. Niestety tak musieliśmy, ponieważ był on dosyć uparty i raz mi już uciekł no i nie było wyboru, ale codziennie dwa razy wychodziliśmy z nim na długie spacery ;)

    http://moje-nudne-lecz-czasem-ciekawe-zycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety zaczęła się szkoła co u mnie znaczy mało czasu ...
    Trzymam kciuki za Rally-O :)
    Kurczę ;// szkoda, że w tą niedzielę :/ mieszkam z Lolą akurat w Katowicach, ale niestety ten weekend spędzam w Wa-wie : <

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna ta kicia :D.
    A w zawodach zawsze warto wystartować i sprawdzić się. Dla psiaków w starszym wieku jest chyba nawet specjalna klasa.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kicia jest naprawdę urocza. :)
    Jeśli chodzi o zawody to czemu nie? Zdobędziesz trochę doświadczenia i zobaczysz czy to jest akurat dla Was.

    Pozdrawiamy i czekamy na nowe posty.

    OdpowiedzUsuń
  6. Łeee, nie działa odnośnik przy bannerze. :( Nie bierzemy udziału w takich manifestacjach, ale być może wybierzemy się, bo mamy tylko 19km do Ostródy :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Eee pisałam komentarz i mi zniknął ._.
    Chciałam napisać, że na skype mi nie odpisujesz to może tu.
    http://lubliniec.info/artykul/7206/zerwijmy-lancuchy
    Żadne Gliwice, jedziesz do nas! :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybacz kochana, że nie odpisuję, bo wczoraj kompa nie odpalałam, bo od razu po szkole do koleżanki pojechałam i do teraz u niej siedze XD
      Propozycja kusząca :D

      Usuń
  8. Nie wybieram się z powodu braku wolnego czasu, uroki pierwszej liceum :)

    Dodaję bloga do obserwowanych, spodobał mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie niewiedzieliśmy gdzie nasza kotka się okociłą i gdzieś przez dwa tyg jej młody był bez ludzi, a jak je znalźliśmy to był tak zdziczały, że siostra sie go bała (siostra 14 lat ). Był tak agresywny, że żeby go wynieść do piwnicy (tam się urodził i było mu raźniej tam) musiałam ręcznik na niego rzucić, aby się uspokoił.
    Pozdrawiam i wesołych!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny i motywuje do dalszego pisania. Jeśli chcesz się podzielić swoją opinią PISZ ŚMIAŁO!
Możesz do komentarza dołączyć link do swojego bloga, na pewno odwiedzę i również skomentuję, a jeśli mi się bardzo spodoba to zostanę na dłużej :).
Spam nie będzie tolerowany.