wtorek, 13 sierpnia 2013

Wypad nad jezioro

Po powrocie taty wziął mnie i Okruszka nad jezioro, było całkiem fajnie, gdyby nie to, że pogoda była kiepska, ale dla Okruszka to chyba lepiej, bo było chłodniej.
Jeszcze podczas 10 minutowej podróży :D
Z moim tatą, a raczej jego nogami XD
 A to ze mną @_@ nie paczać na mnie
 I znów ja... I nasza gwiazda - Okruszek :D
Proszę tylko nie śmiejcie się ze mnie :D Dzisiaj zamawiamy Okruszkowi obróżkę pół zaciskową - tradycyjnie czerwoną tylko jedno mnie martwi, najmniejsza szerokość to 2 cm, a Okruszek ma 1,5 i boję się, że będzie za szeroka... pożyjemy, zobaczymy. Również zamawiam długo oczekiwany identyfikator, pisałam o nim Tu było to kawał czasu temu, ale i tak w końcu zamawiamy inny, bo z metalu, a nie z laminatu i w kształcie kości. (te fioletowe to linki)
Na dziś to chyba tyle, jakoś nie umiałam wyczekać do jutra z postem, więc obiecuję napisać w czwartek :D


20 komentarzy:

  1. Fajnie mieć takiego psa- przyjaciela. Też takiego miałam i bardzo się do niego przywiązałam. Jednak teraz bardzo mi go brakuje..
    A co do bloga to bardzo fajny :)
    Zmieniłabym jego wygląd.

    kacikczytelnika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna ta obroża :)
    Moja Luna nie potrzebuje identyfikatora bo jest zaczopowana :)
    Z tyłu jesteś ładna więc nie mamy z czego się śmiać ale nie wiadomo co jest z przodu heh...
    A puszek jak zawsze słodziutki jak cukierek xdd...

    OdpowiedzUsuń
  3. jak ty to robisz że na twoich blogach jest tyle wyświetleń? chiałabym mieć takiego psa przyjaciela

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle?? W sensie?? Na poprzednim miałam prawie 9tys, więc dla mnie tu jest strasznie małoo, ja nic nie robię :D

      Usuń
  4. Ja tera odkładam na czipa, ale identyfikator chyba również kupię, bo, jakby się sunia zgubiła, to ktoś zadzwoni bez problemu..

    Fajnie wyglądacie z Okruchem, tak słodko *.*

    Pozdrawiamy,
    ŁAPKA!

    OdpowiedzUsuń
  5. Na reszcie wiem kto to Huskana! (szkoda że od tyłu xD). Obroża fajna, a ja życzę powodzenia jeśli chodzi o rozmiary.

    Pozdrawiam B&S

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomość poszła, teraz czekam na odp :D

      Usuń
    2. Okk, ale najpierw niech odpisze XD

      Usuń
    3. To z niecierpliwością czekamy :)

      Usuń
  6. Widać jak razem z Okruszkiem żyjecie w zgodzie. Świetnie sie dogadujecie. Przyjaciele na zawsze :)
    Polecam identyfikator, moja psina ma i jesteśmy zadowoleni. Nie kosztuje dużo, a i przypnie się go wszędzie. Obroże półzaciskowe u nas też są mile widziane, a z czipem nie miałam styczności więc ty ci nie doradze. ;)
    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę :>
    Ja nawet nie wiem czy mój pies umie pływać...

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej, ja z ocenialni :) Chciałam tylko napisać, że źle wstawiłaś button bo nie ma tam odnośnika do strony. Sam obrazek niestety nic nie mówi. Prosiłabym abyś to poprawiła ;)
    Jeśli wszystko już będzie okej to twój blog zostanie oceniony w ciągu najbliższych 2 dni.
    Pozdrawiam,
    Mary Angel

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post! Ale na tych zdjęciach z Okruszkiem ślicznie wyglądacie...jesteś bardzo ładną dziewczyną, przynajmniej tak mi się wydaje < żarcik, nic mi się nie wydaje, ja to wiem! > ;*
    Obróżka, niezły pomysł...już nie mogę się doczekać Twojej recenzji na jej temat <33

    OdpowiedzUsuń
  10. Nominacja do LidbsterBlogAward
    http://thestryofmydog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja wraz z moją Korą także byłyśmy ostatnio nad jeziorkiem :)
    Młoda wskoczyła do wody za piłką i... niestety zaczęła w głębokim miejscu i gdy łapki jej poleciały w dół zniechęciła się trochę... ;(
    Fajne zdjęcia! :)
    Masz ślicznego psiak!
    Okruszek jest przepiękny! =)
    Mam nadzieję, że obróżka będzie pasować :)
    Dziękuję za dodanie do obserwowanych mojego bloga =)
    Zrobiłam już to samo ;)
    Pozdrawiam!
    Psia Krew

    foreverfandogs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniały post :)
    Twoje zdjęcie z Okruszkiem wygląda wspaniale! Niby z czego miałabym się śmiać :)
    Zakupy na pewno będą dobre.

    POZDRAWIAMY K&O

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny blog. Masz talent i fajnie piszesz :)
    Odpisałam na moim blogu co do strzyżenia ale się nie wyświetla odpowiedź (nie wiem czemu) więc piszę jeszcze raz :) płaciłam 40 zł, więc w porównaniu do poprzedniej ceny 65-75 zł to duża różnica jednak.
    A mam pytanie, jak zrobiłaś (jeśli nie chcesz nie odpowiadaj :))to, że te zakładki na górze są na nagłówku a nie pod nim? :)
    Pozdrawiamy, Kinga i Fifi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To taniej, niż u mnie, bo najtaniej strzygą po 50zł+
      A na to, żeby zakładki są wyżej, są specjalne kody CSS, jak chcesz, je poznać to pisz :)

      Usuń
  14. Taka pogoda jest ok-ani za ciepło, ani za zimno. Ani ja się nie męczę, ani zwierzaki :)
    Lubie placki. Fajne plecy. Koszulka nice :3
    Ładna obroża. Czerwony jest fajny, lubię czerwony. :3
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny i motywuje do dalszego pisania. Jeśli chcesz się podzielić swoją opinią PISZ ŚMIAŁO!
Możesz do komentarza dołączyć link do swojego bloga, na pewno odwiedzę i również skomentuję, a jeśli mi się bardzo spodoba to zostanę na dłużej :).
Spam nie będzie tolerowany.