wtorek, 20 sierpnia 2013

Wkrótce się kończy to, co się właśnie zaczęło...

Nawiązując do tytułu posta, mam na myśli wakacje. Wydaje się, że dopiero był koniec roku szkolnego, początek wakacji, odrobina szaleństwa, ale jak spojrzy się w kalendarz, to widać, że dni gnają naprawdę szybko, znów trzeba będzie zacząć wszystko od nowa...

 Pięć dni już nie pisałam, choć chciałam dodać post w sobotę, ale aparat nawalił... znowu. Dużo się ostatnio zmieniło, bardziej u mnie, niż u Okruszka, ja zaczęłam jeździć konno, więc nie zdziwcie się, że będę również o tym pisać na blogu. Mam za sobą już kilka lekcji i wydaje mi się, że naprawdę dobrze mi idzie, razem z Okruszkiem chciałam pojechać na ostatni turnus obozu konnego, ale skąd wytrzasnąć w tak krótkim czasie nie małą sumę pieniędzy? Dlatego stwierdziłam, że na 1oO% pojadę w przyszłym roku, a na razie zostanę tam wolontariuszką za co będę miała jazdy, ale się rozpisałam, przecież to nie blog o mnie :D
Zdjęcie nie moje, żeby nie było ^^
A co tam u Okruszka? Wszystko jest ok, a nawet lepiej, coraz ładniej wykonuje sztuczki etc. Ostatnio musiałam go wykąpać, bo zaczął przez te upały strasznie śmierdzieć. A gościu od obroży i adresówki dalej nie napisał, chyba mu napiszę takiego negatywa, że już nikt u niego nie kupi -.-
Stare zdjęcie Okruszka, ale jest :D
Wczoraj przyszła paczka ze smyczą kupioną na forum, zdjęć nie mam, ale znalazłam fotkę z zooplusa:
Teraz czekamy na koleją paczę, tym razem z hiperZOO, ale to dla chomikaków, do zobaczenia :)

25 komentarzy:

  1. Dni wakacji mijają stanowczo za szybko ;). Ten facet powinien się ciebie bać, niech lepiej szybciej odpisuje... a może wiadomość do niego nie doszła, kto wie, na twoim miejscu spróbowałabym jeszcze raz ;). Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam w klubie też jeżdżę konno ;) I również jestem tam wolontariuszką i mam darmowe jazdy :D Jeśli będziesz potrzebowała pomocy odnośnie jazdy konnej do zgłoś się do mnie :*

    Zapraszam do mnie :)
    http://moje-nudne-lecz-czasem-ciekawe-zycie.blogspot.com/


    PS: Obserwuje i komentuje kocham tego bloga <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja na wakacje wyjeżdżam chyba 29/30 i wracam 15 września :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Koniec wakacji czyli automatyczne rozpoczęcie harówy w rok szkolny. :/
    Jazda konna? Gratuluję i oby szło Ci coraz lepiej. :)
    Ile już czekasz na adresówkę i obroże? Bo może jakieś problemy techniczne?
    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam chyba trochę ponad tydzień, w sumie dopiero po zakupie przeczytałam komentarze sprzedającego, tylko 4 negatywy, reszta pozytywne, ale praktycznie każdy pisała, że długo trzeba czekać na wiadomość.
      Na razie umiem już kierować koniem, siodłać, czyścić (kopyta też) na następnej lekcji zaczynam kłusowanie :D

      Usuń
    2. będziesz miała na następnej lekcji pewnie jak trzymać się w siodle podczas kłusowania i jak anglezować ja tak miałam :D

      Usuń
    3. Już na pierwszej lekcji uczyłam się anglezować i trzymać w siodle :)

      Usuń
    4. ooo... to ja jestem chyba w tyle xd Mnie na pierwszej uczyli stępu :P

      Usuń
  5. Ach te wakacje, nie dawno się zaczęły... A Co do Ciebie to ja gratuluję że jeździsz konno. Ja osobiście nie potrafię, znaczy raz próbowałam ale jak byłam mała i się bałam x.x Okruch super wyszedł na fotce. Ja się nie dziwię że go kąpiesz bo upały na prawdę były, powróciły. Akurat w tej chwili u mnie deszcz @.@. No, chyba ja już bym dostała paniki jakby on tak długo nie napisał. Daj mu czas do jutra, jak nie - napisz mu tego negatywa i tyle! tO CZEKAMY NA ZDJĘCIA PACZUSKI ;].

    Pozdrawiamy B&S.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My obie ze Śląska, więc pogoda u Nas podobna, chociaż chłodniej jest :)
      A zdjęcie paczuski na pewno wstawię z dedykacją dla Ciebie :D

      Usuń
    2. Ach, nie wiedziałam że ty też ślązaczka!
      Wiaterek, deszczyk pokropi... Oby gradu nie było, bo raz u mnie był i co? - i szyby tłuk, samochody...

      Usuń
  6. Ja pamiętam jak dopiero w sukience szłam do szkoły na zakończenie roku szkolnego. Pamiętam ten dzień jakby był wczoraj.
    Wspaniale, że zaczęłaś jeździć konno :)
    Trochę głupio, że nadal nie odpisał :/

    Pozdrawiamy B&O

    OdpowiedzUsuń
  7. Też kiedyś chciałam zacząć jezdzic konno, ale niestety nie mam czasu w rok szkolny. :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały post. Masz rację, wakacje mijają błyskawicznie, w końcu tak niedawno było zakończenie roku a tu znowu do szkoły!
    Fantastycznie, że zaczęłaś jeździć konno, ja też przez około dwa lata jeździłam, ale zrezygnowałam...chociaż być może znowu do tego wrócę :)
    Temu gościowi za nieodpisywanie należy się mała nauczka, chociaż może lepiej nie przesadzać, aby w ogóle cokolwiek jeszcze do Ciebie napisał.

    Pozdrawiamy P&K

    OdpowiedzUsuń
  9. Faktycznie, nim się obejrzałam a wakacje mi zleciały niczym doba na zegarku. Dobrze, że chociaż ostatni tydzień wakacji jakoś wykorzystam, gdyż 25 wyjeżdżam do Wrocławia na tydzień i wracam dopiero pierwszego ;p
    Widzę, że dużo się u Ciebie dzieje, jednak chodzisz na te jazdy - zazdroszczę *.*

    Życzymy sukcesów w nauce,
    Pozdrawiamy,
    ŁAPKA!

    OdpowiedzUsuń
  10. Chei, faujnyy blogaseg. Zaprażam do mńe.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dni stanowczo za szybko mijają. Przecież dopiero co się zaczęły. Wykorzystajcie jak najlepiej te ostatnie dni wakacji! My zrobimy to samo. :)
    Zazdroszczę jazdy konnej! Kiedyś trochę jeździłam, ale niestety w nas przestali uczyć. A do najbliższej stadniny koni mam niestety trochę daleko. Nawet nie miałby mnie kto wozić.
    Jeśli chodzi o tych pijaków to szkoda gadać...

    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  12. odmowa z ocenialni. Szczegóły znajdziesz tu: http://trochekrytyki.blogspot.com/2013/08/odmowa-okruszek-moj-psi_22.html
    Pozdrawiam Myszka ;3

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też jeżdżę :) Właściwie to więcej siedzę w stajni niż jeżdżę, no ale się liczy. W jakiej stajni jeździsz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. HeH :D
      JA nie jeżdżę w stajni :D
      Ośrodek jeździecki - Zbrosławice

      Usuń
  14. Aaaa... Z tego co pamiętam to miałam tam jechać na obóz, ale [chyba] ceny mnie przeraziły.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgadzam się z tobą - dni strasznie szybko mijają, przecież dopiero co był koniec roku szkolnego!

    Mam nadzieję, że paczka po przelewie dojdzie szybko i bezproblemowo :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Niestety, bardzo szybko dla mnie te wakacje minęły :c.
    A tak poza tym śliczny blog!

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczny ten Twój blog *.* Za ile kupiłaś tę smycz? Też zamierzam taką kupić mojemu pupilowi :)
    Zapraszam do siebie modowe-szalenstwo.blgspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 10 zł ale oba była od kogoś odkupiona, normalnie w sklepie nie da się jej kupić, bo była promocja do 15 kg karmy bosch smycz gratis :)

      Usuń

Każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny i motywuje do dalszego pisania. Jeśli chcesz się podzielić swoją opinią PISZ ŚMIAŁO!
Możesz do komentarza dołączyć link do swojego bloga, na pewno odwiedzę i również skomentuję, a jeśli mi się bardzo spodoba to zostanę na dłużej :).
Spam nie będzie tolerowany.