sobota, 10 sierpnia 2013

Wakacje i pies... dla niektórych jest on problemem.

Od dłuższego czasu po mojej okolicy, a raczej koło mojego bloku błąkają się 3 psy, w tym Golden Retriever?! Tak, niestety, psiak jest ułożony i lubi inne psy, szkoda, że ludzie wyrzucili go jak zepsutą zabawkę, która zaczęła przeszkadzać... nawet obróżki nie ma. Zostawiam mu wode i troszkę jedzenia, wodę mój przeklęty sąsiad non stop wylewa;/
Po za nim biegają jeszcze 2 inne psy, ale tamte są zbyt strachliwe i nie udało mi się im zrobić zdjęcia.

A co u mnie i Okruszka?? Same nudy, spacerki, troszkę nauki... to co zwykle, u nas popsuła się pogoda i jest dużoo chłodniej... Macie jakieś pomysły na Okruszkowe posty?? I czy mógłby ktoś z was zrobić nam bannerek??
Zdjęcie dosłownie z przed chwili, jak z Okruszkiem wyszłam :)

20 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Tak, przecież to wyraźnie widać, wystarczy z kim kolwiek innym porównać

      Usuń
  2. Albo ten Golden ma nadwagę albo mi się wydaje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mocno chudy to on nie jest, ale gruby też nie, chyba takie ujęcie

      Usuń
  3. Kurcze biedaczek. Zastanawiam się dlaczego sąsiad wylewa to... mieszkasz na parterze? Dziwni ludzie, psy wyrzucają...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak na parterze :)
      A sąsiad wylewa, bo głupi i dziwny jest

      Usuń
    2. No, trochę dziwny. W Końcu chcesz pomóc psiakom nie.
      U mnie są kotki, też mają tam miseczki z mleczkiem :). Mamusia i 4 dzieciorków :3. Ja na czwartym mieszkam :).

      Usuń
  4. u mnie tez biega kundelek wielki mieszaniec boksera dałam mu pić i jeść.:) Aloe teraz psy uciekają bo czują suczki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zrobiłam banner mojej koleżance jej się podoba mogę Tobie tez spróbować :) Sobie też zrobiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chcesz możesz zrobić, potem wybiorę najfajniejsze, z góry dzięki :P

      Usuń
  6. Ludzie są okrutni, moją Sashę też znaleziono w lesie. Czasami proszę by tych ludzi spotkało takie życie. Oni nie mają serca, a jak jeszcze dodałaś, iż Twój sąsiad wylewa wodę, to ma on nierówno pod sufitem. Woda w lato jest psu najbardziej potrzebna. Jestem ciekawa jak on by się czuł, gdyby nie miał wody pod dostatkiem.. Mam nadzieję, że ktoś się tymi psiakami zainteresuje i weźmie je pod opiekę.
    *Jak znajdę chwilkę czasu to może ogarnę jakiś bannerek, ale nie obiecuję kochana ^o^

    Pozdrawiamy,
    ŁAPKA!

    OdpowiedzUsuń
  7. To straszne. podobny los spotkął moją sunie. Yuki znaleziono błąkającą sie na polach. Brudną, okaleczoną, wychudzoną. Całą łapę miała we krwi. Miesiąc przed wakacjami. Zgodzę się z koleżanką wyżej, że sąsiad ma nie wrówno pod sufitem. :/ To smutne i przytłaczające. Ale niestety coraz więcej jest takich przypadków. :'c

    OdpowiedzUsuń
  8. Wcale nie taki mały ten piesek ;3 Okruszek<3


    Obserwujesz? Na pewno się odwdzięczę.
    http://moda-ma-zasady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz wielkie serce dla zwierząt <3 :)
    zapraszam :)
    braczyciegarsciami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham psy, zdjęcia świetne :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Pies to jednak głownie wielka odpowiedzialność i należy o tym zawsze pamiętać. To chore że niektórzy swoje zwierzaki traktują jak zabawki. Masz bardzo piękny blog :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Blog jest na prawdę świetny. Widać że wkładasz w niego trochę pracy i czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Niestety, mentalność polaczków... nie wiem, jak można pozbyć się najlepszego przyjaciela.. Mi nawet jakby proponowali wycieczkę dookoła świata za free i dorzucali 10 tysięcy zł, to wzięłabym Dejzi, albo nie skorzystała w ogóle. Bo sobie bez swojego psa nie wyobrażam nawet jednego dnia.

    Widzę, że karmisz także boschem mini :) ja podaję wersję adult.
    O co chodzi w tym produkcie z GIMDOG? Te w prostokątnym opakowaniu? To jakieś przysmaki? W jakiej postaci?

    Pozdrawiam.

    medleydog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To są witaminki dla psów, niestety dostępne w Niemczech, choć podobno w Polsce też gdzieś kupić można ale nie tą wersję :)

      Usuń

Każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny i motywuje do dalszego pisania. Jeśli chcesz się podzielić swoją opinią PISZ ŚMIAŁO!
Możesz do komentarza dołączyć link do swojego bloga, na pewno odwiedzę i również skomentuję, a jeśli mi się bardzo spodoba to zostanę na dłużej :).
Spam nie będzie tolerowany.