środa, 7 sierpnia 2013

Spać, pić, spać - czyli co Okruszek robi jak jest gorąco ^^

Ciągle słychać łapki Okruszka, chodzące po wykładzinie, tu idzie się napić, tu poszukać chłodnego miejsca... i wreszcie znalazł! Pod łóżkiem?? Jeszcze odrobinka wiercenia i spokój, a później znów to samo XD
A tak z innej beczki piękny i bestia :D A tak naprawdę Bambi i Księżniczka <3
Niedługo zawita u nas nowa lokatorka, a mianowicie kolejna chomiczka, tym razem Eurazja z hodowli Etykosfera :D
A po za tym u Okruszka po staremu, spacerki, jedzenie, spanie :) Na dziś to tyle, do soboty XD

8 komentarzy:

  1. To tak samo jak u Sashy :)

    Czekamy na kolejnego posta,
    Pozdrawiamy,
    ŁAPKA!

    OdpowiedzUsuń
  2. My się niedługo ochłodzimy, bo czekamy na basen :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Lacky również tylko pije, odpoczywa, śpi.^^
    Z-f-p.xx.pl Pozdrawiamy! M & L & CH

    OdpowiedzUsuń
  4. On chce przybić mi piątkę XD słodziutki ten okruszek :* Chodź jest mieszańcem i tak nie mogę oderwać od niego wzroku. Kundelki sa takie sweet <3 Ja miałam kiedyś takiego kundelka ale niestety zmarł na raka :_(

    OdpowiedzUsuń
  5. Eh, Stef to chomik ale w takie skwary robi to samo.
    Dziękuję za komentarz u mnie o pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaobserwujesz mi bloga ? Ja zaobserwowałam twój pod nazwą : Maggie . Mój blog to : http://historia-magdy.blogspot.com/ . Zapraszam ;) .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie zaobserwuję, wyraźnie napisałam, że nie bawię się w obserwacja za obserwację. Mi zależy na stałych czytelnikach... jedyne za co się odwdzięczam to za komentarze, ale takie sensowne

      Usuń
  7. Moja Nuka to samo :) Zawsze kładzie się na korytarzu, na zimnej podłodze, ma tam też miskę z wodą bo jak jest ciepło to ma otwarte drzwi na dwór i chodzi tam się napisać więc już w ogóle luz :D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny i motywuje do dalszego pisania. Jeśli chcesz się podzielić swoją opinią PISZ ŚMIAŁO!
Możesz do komentarza dołączyć link do swojego bloga, na pewno odwiedzę i również skomentuję, a jeśli mi się bardzo spodoba to zostanę na dłużej :).
Spam nie będzie tolerowany.