piątek, 2 sierpnia 2013

Nareszcie trochę wolności :)

Mój tata wczoraj pojechał na tydzień na obóz, więc mam trochę wolności :D Siostra wraca po 21, a pozostała część dnia pozostaje na szaleństwo XD w sensie spacerki z Okruszkiem... zawzięłam się za gotowanie i wczoraj upichciłam VegeTortillę. Ale to nie blog o mnie.
Przed wyjazdem byłam z tatą na zakupach i kupiłam zapas jedzenia dla Okruszka:
Na dworze w dalszym ciągu za ciepło @_@ ale całe szczęście, pod wieczór robi się chłodniej i spokojnie mogę z Okruszkiem wyjść na długi spacer.
Zapraszam do lajkowania fanpejża :) Z góry dziękuję ;p A konkurs zostaje odwołany, gdyż dziś mija termin składania prac, a otrzymałam tylko 1 :/

14 komentarzy:

  1. Super ;D
    W moim domu bez przerwy ktoś jest, nawet na spacer z Okruszkiem nie mogłabym wyjść. ;o
    Pozdrawiam ;)
    http://truelifebev.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja Perła też jadła tę karmę, ale niezbyt jej smakowała. Przerzuciłam ją na brit premium. Lepsza jakość, a wyszła taniej :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie w zoologach brit niestety nie ma, a chciałam zmienić, bo jak już napisałaś jest tańsza, a w necie 3x więcej dam za przesyłkę. Na razie zostaję przy tej, może kiedyś pojawi się u mnie w zoologu i wtedy na bak zmienię:)

      POZDRAWIMY H&O

      Usuń
  3. Okruszek napisałąś z małęj literki.:) Czyli masz tylko tego bloga? A co z blogiem z chomiczkami?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już poprawiłam :)
      Blog dalej działa tylko w innym w cieleniu tak jak ten:
      http://e-psiak.blogspot.com/
      http://oczami-chomika.blogspot.com/

      POZDRAWIAMY H&O

      Usuń
  4. Rufi też je Gran Carno ;)
    Co do konkursu, wiesz gdyby był inny temat,a z nie z wodą, przepuszczam, że więcej osób wzięło by udział. Na przykład my.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ile żarełka *.*
    Ja z Stefem życzę wam udanych spacerków, bo w końcu najlepiej w takie skwary się chodzi z czworonożnym przyjacielem :) VegeTortilla ? Spróbuję :). Bardzo fajny wygląd bloga, tak przejżyście i zielono.

    Pozdrawiam B&S

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne zapasy :) Zrób kiedyś zdjęcie wszystkim zwierzakowym zapasom, ciekawa jestem, ile tego jest :D
    No a konkurs...Akurat dziś trochę popadało to ew. mogłam na szybko pocykać fotki i wysłać, a tak jak już konkurs odwołany to szkoda...
    Za to koniecznie zrób jakiś świąteczny-Nuśka jest rozczulająca w towarzystwie choinkowych łańcuszków i bombek :) I słodko zapada się w śniegu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapasu kotów raczej nie zrobię, bo to ze schronu dostaję, a o konkursie pomyślę:)

      Usuń
  7. Okruszek na pewno bardzo ucieszył się z zakupów :D

    A wygląd bloga jest wspaniały.

    Pozdrawiamy B&O

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny blog ,a przez twoją VegeTortillę zgłodniałam ! xD
    Timmy ma taką samą obrożę jak Okruszek !
    Zapraszam do mnie :)
    psiaki6859.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny pomysł na bloga :) Świetny jest. Niezłe te zapasy :D Zapraszam do mnie http://przyszopceuszatych.blogspot.com/ + obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  10. Mój Brunek też ma tą karmę i sobie zachwalam. Jest naprawdę dobra, tyle, że my mamy Adulut Large Bread z jagnięciną i ryżem
    zapraszam do nas:
    bruno-mojeszczescie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ooo to widzę że zakupy udane :) Sama muszę się kiedyś wybrać xD
    maksiorowato.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny i motywuje do dalszego pisania. Jeśli chcesz się podzielić swoją opinią PISZ ŚMIAŁO!
Możesz do komentarza dołączyć link do swojego bloga, na pewno odwiedzę i również skomentuję, a jeśli mi się bardzo spodoba to zostanę na dłużej :).
Spam nie będzie tolerowany.