środa, 28 sierpnia 2013

LBA + nowa obróżka

Dostałam 3 nominacje do tytułowego LibsterBlogAward, więc nie mogę tego nie opublikować =D Na poprzednim blogu pojawił sie już post o nominacji, ale na tym nie, więc trzeba to nadrobić =)

Pierwszą dostałam od Zuzanny autorkę bloga Z psem przez świat
Jej pytania dla mnie:
1. Jaka rasa później?
Jak rasowy to tylko Border Collie, kiedyś był Siberian Husky, ale to nie pies dla mnie, nie potrafiłabym zapewnić mu odpowiedniej dawki ruchu, choć wiem, że BC też potrzebują sportów, ale zupełnie innych, po za tym Husky by się męczył w tych klimatach.
2. Jaki jest twój ulubiony owoc?
Nie mam jednego ulubionego owocu jest ich kilka. Głównie arbuz i truskawki.
3. Jakiej muzyki słuchasz?
Nie znoszę metalu ani reggae, a po za nimi to wszystko co wpadnie w ucho.
4. Dlaczego akurat rasa psa, którą masz?
Dlaczego On? Sama nie wiem, tak jakoś. Spodobał mi się jego charakterek, a po za tym nie chciałam żeby siedział w schronisku, czekając na właściciela, który nie nadejdzie, bo dla wszystkich - za stary.
5. Wolisz króliki czy koty?
Oczywiście, że koty :)
6. Gdybyś mogła cofnęłabyś czas?
Cofnęłabym się o 2 lata
7. Jaką wadę usunęłabyś u swojego psa/psów?
Wiek =(
8. Lubisz grupę TTB ?
Tak, czemu miałabym nie lubić =)
9. Wolisz bieganie czy jazdę na rowerze ?
Nienawidzę biegać, więc odpowiedź jest chyba jasna =D
10. Rolki czy deskorolka?
Rolki, nawet Okruszek je polubił :D
11. Wolisz owczarka niemieckiego linii show czy working ?
Owczarek niemiecki show

Kolejna nominacja była od Lani, autorki bloga Pamiętnik Saschy
Pytania dla mnie:
1. Jaka jest Twoja ulubiona piosenka?
Ostatnio moją ulubioną jest Desperate Measures.
2. Jaka jest Twoja ulubiona rasa psa?
Border Collie nie za wygląd tylko za inteligencję =)
3. Jakie imię męskie Ci się podoba?
Polskie chyba żadne.
4. Jaki jest Twój ulubiony blog?
Nie mam ulubionego, jest takich kilka, które najbardziej lubię głównie za treść i estetykę :)
5. Co robisz w wolnej chwili?
Robię przy zwierzakach, tych w domu ale i nie tylko, czasem coś maluję, trochę pośpiewam etc. =D
6. Kiedy założyłaś/łeś bloga i dlaczego ?
Bloga założyłam w lutym tego roku, było to efektem nudy i chęcią podzielenia się z światem moim, ale głównie życiem mojego psa, oraz uwiecznić te cudowne chwile spędzone razem, bo nikt nie wie ile jest ich nam danych.
7. Jak traktujesz psa, gdy odmawia posłuszeństwa?
Staram się wtedy być bardziej stanowcza, ale mojemu raczej rzadko zdarza się mnie nie słuchać, jeśli zdarza się to podczas szkolenia to po prostu ignoruję.
8. Masz rodzeństwo?
Mam. Niestety =/
9. Ulubiona pora roku - dlaczego?
Wiosna, mimo tego, że trzeba wtedy chodzić do szkoły, ale jest to najpiękniejsza pora roku :)
10. Ulubiona słodycz?
Raczej nie jem słodyczy ale jeśli już to Mamba i Skittlesy 
11. Czy masz szacunek do rodziców?
Ymm... to zależy kiedy. Jeśli oni maja do mnie to ja również, jeśli nie to ja też nie.

Ostatnią nominację dostałam wczoraj od Ekoni autorki bloga Za szarym kamieniem
Pytania dla mnie:
1. Kawa czy herbata?
Cappuccino =D
2. Gdybyś mógł/mogła zmienić jedną rzecz na świecie byłoby to..?
Nie mam pojęcia, ale chyba koniec rzezi zwierząt.
3. Rzecz, która uszczęśliwia Cię najbardziej?
Moje zwierzaki =)
4. Wolisz działać spontanicznie czy planować?
Działaś na spontana :D
5. Czego boisz się najbardziej?
Sama nie wiem to zależy pod jakim względem patrzeć, ale to co od razu przyszło mi do głowy to pająki, nie tyle, że samych ich się boję ale ich sposobu poruszania.
6. Ulubiony owoc?
Nie mam jednego ulubionego owocu jest ich kilka. Głównie arbuz i truskawki.
7. Co zapoczątkowało Twoją przygodę z psami?
Tak całkowicie to wolontariat w schronisku.
8. Jakieś plany na przyszłość?
Tak i to bardzo duzooo. 
9. Ulubiony gatunek muzyczny?
Nie mam :P
10. Wolisz mieszkać w mieście czy na wsi?
Chyba wieś lepsza :D
11. Noc czy dzień?
Noc - kocham ten spokój i gwiazdy.

A więc nadszedł czas na moje nominacje:
1. http://mojeczterolapy.blogspot.com/
2. http://majloblog.blogspot.com/
3. http://psia-ferajna.blogspot.com/
4. http://chomiczakowo.blogspot.com/
5. http://nasze-gryzonie.blogspot.com/
6. http://moje-nudne-lecz-czasem-ciekawe-zycie.blogspot.com/
7. http://ribordercollie.blogspot.com/
8. http://chomikitomojezycie.blogspot.com/
9. http://fado-labrador-retriever-biszkoptowy.blogspot.com/
10. http://buszo-wanie.blogspot.com/
11. http://41peinesdechien.blogspot.com/

Moje pytania:
1. Co skłoniło Cię do zostania właścicielem Twojego podopiecznego?
2. Co było powodem założenia bloga?
3. Zależy Ci na blogowej sławie, czy może na pisaniu dla własnej przyjemności.
4. Ulubiony kolor?
5. Jakie zwierze, po za tym co masz chciałbyś/aś mieć?
6. W jaki sposób znalazłeś/aś się na moim blogu?
7. W jaki sposób Twój zwierzak do Ciebie trafił?
8. Najbliższe plany na przyszłość?
9. Masz facebooka?
10. Kot, czy pies?
11. Jaki masz model telefonu?

Zasady:
Osoba, która nominowała Twój blog zadaje Ci 11 pytań, na które musisz odpowiedzieć. Następnie nominujesz 11 kolejnych blogów i zadajesz im 11 pytań.
___________________________________________________________________

A żeby nie było, że tylko o nominacji piszę: Jak wam się podoba ta obróżka
Bo chcę mojemu Okruszkowi taka kupić, ale nie wiem czy wzorek jest ładny, jeszcze szelki by były takiego samego kolorku =D
Oraz smycz:
 Smyczkę 2,3 m, oraz szelki:

Na dziś to chyba tyle, mam nadzieję, że Was nie zanudziłam :)

11 komentarzy:

  1. Śliczna obróżka. :)



    Pozdrawiam! http://naczterechla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za nominację ;)
    A obróżka jest po prostu piękna. Wzorek oraz kolor czerwony bardzo do siebie pasują ;)

    Pozdrawiamy K&O

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję nominacji :p

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Doprawdy muszę Cię pochwalić, iż niezwykle się rozpisałaś w zadanym przeze mnie punkcie 8... x]
    Obróżka śliczna (ah, kocham ten wzór! <3) tylko moim skromnym zdaniem wzorek za bardzo zlewa się z taśmą nośną... Może poeksperymentuj trochę z kolorkami? Aż szkoda nie wykorzystać okazji. :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. HeHe odpowiedź me gusta XD
      Własnie o to mi chodzi, żeby się zlewało, bo okruszkowi chcę kupić wszystko czerwone, a to akurat bardzo mi się spodobało, tak samo smyczka, a i szelki też będą taki tylko z szarą siateczką =D
      Pozostaje kwestia oszczędności, bo ciutke mi brakuje XD

      Usuń
    2. To już chyba kwestia gustu. ;)
      Ale zobaczymy jak to wszystko będzie wyglądać w rzeczywistości.

      Usuń
  5. Gratki! http://buszo-wanie.blogspot.com/p/lba.html - odpowiedzi ;3

    OdpowiedzUsuń
  6. Wzorek jest piękny! Mój Lacky ma podobny.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję Ci za tą nominację, totalnie mnie tym zaskoczyłaś :D
    Ta obróżka jest naprawdę bardzo ładna, tak samo jak smycz i szelki pewnie też (chociaż nie ma ich fotki, ale skoro mają taki sam wzorek to wiadomo). Okruszkowi na pewno spasują, tak uważam ;)

    Pozdrawiamy P&H (tym razem H jak Happy :))

    OdpowiedzUsuń
  8. no to masz następną nominację ^^
    http://majamojpiesiprzyjaciel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny i motywuje do dalszego pisania. Jeśli chcesz się podzielić swoją opinią PISZ ŚMIAŁO!
Możesz do komentarza dołączyć link do swojego bloga, na pewno odwiedzę i również skomentuję, a jeśli mi się bardzo spodoba to zostanę na dłużej :).
Spam nie będzie tolerowany.