czwartek, 15 sierpnia 2013

Kiedyś na ulicy, teraz w domu...

Czy wy też obserwowaliście spadające gwiazdy?? Ja obserwowałam, oczywiście z Okruszkiem, który nie był tym zbyt zainteresowany, ale wiernie mi towarzyszył...
Od złożenia zamówienia na obróżkę i adresówkę, minęło kilka dni, ale jak nie było tak nie ma odpowiedzi.
Chciałam Wam również podziękować, za tyle wejść w tak krótkim czasie, jestem z tego powodu prze szczęśliwa, a Okruszek na pewno też :)
Nasz banerek :)
Po przeczytaniu postu o Saschy zaczęłam sie zastanawiać, czy mam psa idealnego, czy nie idealnego, który tak naprawdę jest idealny... Czasem mam takie chwile, że żałuję, że on ma tyle lat ile ma, ale jednocześnie myślę, że przecież to nie ma znaczenia, nigdy w życiu nie zamieniłabym go na żadnego innego psa. Jest jaki jest i się cieszę, że mogę z Nim spędzać najlepsze chwile, On nigdy mnie nie zostawił, nie odwrócił się ode mnie, gdy inni tak zrobili, nie wiem co ja bym bez niego zrobiła :)
Jak wam się podoba nowy szablon?? Zrobiła mi go Lani za co strasznie jej dziękuję :))

20 komentarzy:

  1. Widzę, że mój post uświadamia wielu osobom, co tak naprawdę znaczy dla nas nasz pies, to miłe :)

    Niech wygląd bloga i inne dodatki, długo wam służą ^o^

    Pozdrawiamy,
    ŁAPKA!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ważne ile pies ma lat ważne że jest przy tobie nawet mój tato mówi że masz wielkie serce <3 :* . Pozdrawiamy Paulina&Rafi ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Boże zakochałam się w tym psie *.*
    Twój blog jest super
    Będę tu wchodzić codziennie
    Obserwuję
    http://anamarafashion.blogspot.com/ zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie się szablon okropnie podoba! Lani zna się na tym :) Ja nie obserwowałam spadających gwiazd ale wiedziałam że będą spadać xD. Tak czy owak nie mam psa, ale słowa Lani na prawdę są mądre i to wiele nam uświadamia.

    Pozdrawiam! B&S
    sterta--trocin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. TibiDOG zamówiłyśmy w zooplusie. Chyba tylko tam można je dostać, nie widziałam na żadnej innej stronie, ew. z trixie, ale tych nigdy nie testowałyśmy.

    Szablon ładnie wygląda, ale jakoże interesuje się grafiką od ok. 10lat, to miałabym kilka zastrzeżeń. ;P

    Gwiazd nie obserwowałyśmy :D A mój Dejzol jest dla mnie psem idealnym. :>

    medleydog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja, niestety, nie oglądałam gwiazd. Zapomniałam o nich kompletnie...Ale mam nadzieję, ze jeszcze na kilka dziś się załapię. A jak nie, to za rok :)
    Śliczny szablonik :3 Piękne kolorki, lubię te odcienie. Mnie niestety nikt jeszcze szablonu nie zrobił...JESZCZE. :D Dalej czekam. Jak ktoś by chciał to ja nie odmówię...:D
    Moja Nuśka też ideałem nie jest, jednego ząbka nie ma, staruszka się z niej robi, leniwa jest do potęgi i strasznie nieposłuszna... Ale ją kocham i tak. :) Nie ma zwierząt zupełnie idealnych-tak samo jak nie ma idealnych ludzi. Ale nie można ich przez to mniej kochać. Trzeba akceptować wady, doceniać zalety.
    Okruszek ślicznie wyszedł na ostatnim zdjęciu. Zaspany i kochany :3

    Jak to pójdzie do spamu to foch forever :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie oglądałam gwiazd, ponieważ w Międzyzdrojach były cały czas chmury. Ale może za rok zobaczę ;)
    Szablon jest przecudowny ;) Piękne kolory, wspaniały nagłówek. Wszystko wyszło wspaniale ;)
    Okruszek na zdjęciu wyszedł taki kochany ;3

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz pięknego pieska, ale ja bym chciała takiego *.*

    fajny blog :D
    Zapraszam do mnie ;*
    http://agu-aguu1.blogspot.com/
    Bardzo zależy mi na komentarzach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. My też oglądałyśmy gwiazdy, oby życzenia się spełniły :)
    Masz rację, wiek nie ma znaczenia i zawsze musisz myśleć, że Okruszek to pies idealny. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny wygląd bloga ;) Z tego co widzę, to jesteście na fb, już was lubię ;) Post bardzo fajny i mądry. Moim zdaniem, Okruszek jest mądry i wek nie ma znaczenia. A tak nawiązując do wieku, do bardzo dużo osób boi się przygarniać starsze zwierzęta, bo obawiają się, że niedługo od nich odejdzie, jednak trzeba pamiętać, że dla psa każda chwila się liczy, a uszczęśliwienie psa na stare lata, jest naprawdę wspaniałe.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Szablon jest świetny, a Okruszek jest pięknym psem c: Bardzo mi się tu podoba i będę wchodzić częściej :) http://pastelowykolorzycia.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie mogłam oglądać gwiazd, ponieważ u mnie były chmury ;/
    Okruszek się wydaje bardzo mądrym i kochanym psem. Tak samo jak twój blog. Oddałam głos w ankiecie na "tak" :)
    Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga:
    http://yorkshire-terrier-polska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. obserwowałam gwiazdy, ale przyszły chmury no i żadnej spadającej nie widziałam :/
    Moje psiaki mi nie towarzyszyły bo spały :))
    takie-tam-itp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam dużo powodów aby obserwować tego bloga
    1. Piękny wygląd
    2. Ten pies jest taki sweet że bym miała go ochotę wziąć do siebie
    3. Podoba mi się to jak piszesz
    4. Nie chce mi się już pisać bo by zajęło mi to cały dzień :)

    Fajny tytuł posta. Ja niestety nie mam psa umarł mi na raka nie wiem jak to się stało. Był zdrowy, biegał nic mu nie dolegało aż pewnego dnia zaczął słabnąć i tak z dnia na dzień :_(

    zapraszam do mnie
    http://moje-nudne-lecz-czasem-ciekawe-zycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Też oglądałam spadające gwiazdy, ale tylko przez chwilkę, a psiaki wtedy spały :D. Bardzo podoba mi się nowy wygląd bloga ;). Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Swietny szablon! ja z moja Nucia zawsze jak jest burza siadamy na parapecie i ogladamy ona z zaciekawieniem patrzy :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Super szablonik! :)
    Dodałam się do obserwowanych i na pewno będę tutaj zaglądać.

    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny i motywuje do dalszego pisania. Jeśli chcesz się podzielić swoją opinią PISZ ŚMIAŁO!
Możesz do komentarza dołączyć link do swojego bloga, na pewno odwiedzę i również skomentuję, a jeśli mi się bardzo spodoba to zostanę na dłużej :).
Spam nie będzie tolerowany.