sobota, 24 sierpnia 2013

Psijaciel < 3

Hej wszystkim :D Czy wy też tak bardzo ubolewacie nad końcem wakacji?? Ja się staram wykorzystać ten czas na maxa, mam już plany na przyszły (ostatni) tydzień wakacji, a mianowicie jeździć z Okruchem do stadniny jako wolontariuszka, a w sobotę do schroniska. W środę spotkałam się z LadyDoni było fantastycznie :D Następnym razem One przyjeżdżają do mnie ^^
A po za tym nic ciekawego się nie dzieje, kompletuję przybory i takie tam do szkoły, chodzę z Okruszkiem na "nocne spacery". Zamierzam się wybrać na porządną sesyjkę do lasu, mam nadzieję, że Okrucho nie będzie miał nic przeciwko :D Zaktualizowałam zakładkę Moje zwierzaki zachęcam do zaglądnięcia. Pa :3

17 komentarzy:

  1. Nawet nie wiesz jak bardzo nad tym ubolewam. Ale ten czas próbuję dobrze wykorzystać, chodzimy na długie spacery i jakoś leci ;). Myślę, że Okruszek nie obrazi się jak pójdziecie na zdjęcia do lasu, a wręcz przeciwnie :). Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. chyba jak każdy , fajnie jakby były dłuższe + fajny blog zapraszam do mnie http://mycrazyworldpaula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty mieszkasz obok Doni? Szczęściara... Ja cały czas wykorzystuję tą końcówkę śpiąc do 10:00. Ślicznie Okruch wyszedł na zdjęciu. Z niecierpliwością czekamy na sesję zdjęciową. Pozdrawiamy B&S.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tylko jedynym minusem jest t, że autobusy tam nie jeżdżą :/
      Sesyjka będzie jak znajdę kartę do aparatu XD

      Usuń
    2. Hm, niestety bądź stety. A w jakiej miejscowości mieszkasz, jeśli mogę zapytać> :) To tak czy owak czekamy aż ją znajdziesz!

      Usuń
  4. Ech, wakacje się kończą a omało co się wczoraj nie zaczęły. ;)


    http://naczterechla.blogspot.com/ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny blog . Też kocham pieski . Yorki są super zapraszam na mojego bloga <3
    http://poznajmniejestemagata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten czas wakacji szybko minął ;/ U nas też nudy...

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny ten Okruszek, fajne masz zwierzątka. Te wakacje tak szybko minęły ;/ Jak 2 tygodnie w szkole, tak samo odczułam te 2 miesiące wakacji.
    Wspaniały szablon bloga. Mam pytanie, jak zrobiłaś takie fajne kształty w avatarach w komentarzach?

    Dałam komentarz, liczę, że się odwdzięczysz.
    http://my-magical-lifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się, że wakacje szybko minęły :/ Dopiero pamiętam jak cieszyłam się sprzedawaniem książek i rzuceniem plecaka w głąb szafy, a za kilka dni znowu się zacznie :( Śliczny piesek! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nawet mi nie przypominaj! D:
    Idę do kompletnie nowej szkoły, bez żadnych znajomych...
    Jak dla mnie wakacje powinny trwać co najmniej 3 miechy!
    Czekamy na zdjęcia z lasu!
    Pozdrowionka,
    E&F.

    OdpowiedzUsuń
  10. ja bardzo ubolewam nad powrotem do szkoly ;c
    a sesje z Okruskiem chetnie obejrze ^^

    obserwuje i zapraszam do mnie ;)
    http://anuula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. nie moge sie doczekac Okruszkowej sesyjki. A o szkole mi nawet nie przypominaj... :<

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak, ten ostatni tydzień trzeba wykorzystać na maxa :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja się cieszę na rozpoczecie roku szkolnego pół na pół xd
    No bo teraz idę do gimnazjum, nowi znajomi itp. :D
    Ale no mniej czasu dla Fado'wego ;c
    Pozdrawiam i oczekuję zdjęć z sesyjki!

    OdpowiedzUsuń
  14. My ostatni tydzień bardzo aktywnie =) Wyjazd w góry =)
    Szkoda, że wakacje się kończą, niedługo zima itp.
    Lecz trzeba myśleć pozytywnie =) Za rok znowu będą wakacje =D

    Pozdrawiam Natalka i Beny

    OdpowiedzUsuń
  15. Tak, koniec wakacji to najgorsze, co mogło się przytrafić. Dlatego właśnie trzeba dobrze wykorzystać te ostatnie wolne dni!
    Ale Ty masz fajnie, że masz wgl możliwość spotkania się z Doni...tak bym chciała kiedyś Was odwiedzić <333
    Sesyjka w lesie, no ciekawy pomysł. Chętnie obejrzę zdjęcia Okrucha xD
    Zakładka 'Moje zwierzaki' zaktualizowana? To trzeba zobaczyć! :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny i motywuje do dalszego pisania. Jeśli chcesz się podzielić swoją opinią PISZ ŚMIAŁO!
Możesz do komentarza dołączyć link do swojego bloga, na pewno odwiedzę i również skomentuję, a jeśli mi się bardzo spodoba to zostanę na dłużej :).
Spam nie będzie tolerowany.