sobota, 31 sierpnia 2013

Czy to już naprawdę koniec?

Tym postem zakończę wakacyjną przygodę... te wspaniałe kilkugodzinne spacerki, a przede wszystkim wolność, którą znów nam odbierają. Tyle wspomnień...
Jakoś przetrwamy te 10 miesięcy :) Mino, że idę do nowej szkoły, zapewne będzie więcej nauki, lekcji, mimo wszystko obiecuję dodawać regularnie posty, czyli w każdą środę i sobotę. Możecie pod tym postem napisać co mam zmienić w blogu, o czym pisać, wasze uwagi i sugestie, postaram się zmienić, dla Was wszystko <33 
Jakby co to pamiętam o leśnej sesyjce, na razie czekam na aparat =)

16 komentarzy:

  1. Robi mi się smutno, gdy myślę, że już pojutrze znów idziemy do szkoły... Te dwa miesiące zleciały tak szybko :<
    W nowej szkole na pewno świetnie sobie poradzisz :)
    Już nie mogę się doczekać leśnej sesyjki :D

    Pozdrawiamy K&O

    OdpowiedzUsuń
  2. I niestety nasze wakacje dobiegły już końca...mam nadzieje, że te całe dziesięć miesięcy szybciutko zleci :)
    Ładne zdjęcia :)
    Pozdrawiamy
    Karolina i Lola

    OdpowiedzUsuń
  3. Ehh, wytrwamy. :) Jak sie odliczy wolne dni ect, to już nie tak dużo.
    O blogu? jest świetny, nie ma po co go zmieniac.
    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że wakacje się kończą. :(

    OdpowiedzUsuń
  5. ŚWIETNY BLOG :)
    SZKODA ŻE JUŻ TE SPACERKI NIE BĘDĄ TAKIE DŁUBIE :(

    ZAPRASZAM
    pupilkioli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. O matko ! Taki tytuł, że myślałam, że Okruszek odszedł ! Dobrze, że nie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak, niestety, to już koniec... :( Nienawidzę powiedzenia "Wszystko, co dobre kiedyś się kończy"! :D Ale na szczęście tak samo cudowne wakacje nadejdą za rok, niosąc ze sobą to samo poczucie wolności i swobody :)
    Okruch jest śliczny <333
    Dobrze, że pamiętasz o tej sesyjce bo już się bałam, że zapomniałaś :P

    Pozdrawiamy P&H

    OdpowiedzUsuń
  8. Według mnie to w tym blogu nic dodać nic ująć :D
    No niestety już drugiego września idziemy do szkoły.
    Nie mogę się do tego przyzwyczaić! Pomimo tego że skiążki mam już kupione i właśnie składam na nie mój "autograf"..
    Pozdrawiam i czekam na kolejne posty!

    OdpowiedzUsuń
  9. ja też idę teraz do nowej szkoły :/

    OdpowiedzUsuń
  10. zdjęcia świetne :) Okruszek widzę, że w dobrej formie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja z kolei myślałam, że koniec z blogowaniem ;)

    Mam nadzieję, że ten potwornie długi czas zleci stosunkowo szybko, już planujemy następne wakacje :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia i nagłówek *.* Na pewno dasz radę :3

    Zapraszam http://modowe-szalenstwo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Weź mnie nie dobijaj... Jak pomyślę o tym wszystkim. Idę do nowej szkoły całkiem sama, niektórzy mają ten luksus i idą z kimś znajomym.
    Czas na odliczanie do świąt wszelkiej maści, ferii i przerw świątecznych! x] Mam nadzieję, że czasu na blogowanie w ciągu roku też będzie. W gimbazie jakoś radę dawałam. XD
    Trzymajcie się!
    E&F.

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda. Ja już po rozpoczęciu, a plan mamy badziewny x.x To czekamy z niecierpliwością na tą sesje, a głównie na aparat ^^. Powodzenia w nowej szkole, przetrwasz (: B&S

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej :) Nominowałam twój blog do Libster Blog Award !!! Więcej informacji znajdziesz tutaj:
    http://figusiowyswiat.blogspot.com/p/blog-page_2.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Dawno nie czytalem czegos tak ciekawego i pozytecznego, jak
    ta publikacja. Szkolna „6”.

    Zerknij na moją witryne internetową : Mutant Mass

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny i motywuje do dalszego pisania. Jeśli chcesz się podzielić swoją opinią PISZ ŚMIAŁO!
Możesz do komentarza dołączyć link do swojego bloga, na pewno odwiedzę i również skomentuję, a jeśli mi się bardzo spodoba to zostanę na dłużej :).
Spam nie będzie tolerowany.