czwartek, 1 sierpnia 2013

Czas na zmiany

Nigdy nie sądziłam, że kiedyś całkowicie zmienię bloga, zwłaszcza po tak długim czasie, tylu wyświetleniach i obserwatorach, ale zamierzam zacząć od nowa, proszę nie gniewajcie się.
A co u nas?? Po za tym morderczym ciepłem za oknem, zresztą w domu też to wszystko jest ok. Spacerki, troszkę nauki, pieszczochy... W poniedziałek byliśmy u weta, z chomikiem do kontroli i przy okazji obciąć pazurki Okruszkowi, także kupiłam mu nowy kaganiec, tym razem plastikowy i o drobinkę większy, żeby mógł w nim swobodnie ziajać.
On nie lubi kagańca, jego mina to potwierdza :D
Leżing, smeżing ^^

Z postu Ekoni wynikło, że mój Okruszek jest prawołapny HeHe. Na dziś to chyba tyle XD

12 komentarzy:

  1. Dobrze, że nie usunęłaś tamtego bloga, tylko zaczęłaś pisać nowego ;)
    Już nie mogę się doczekać kolejnego posta.

    Okruszek ślicznie wygląda na tym zdjęciu ;)

    Pozdrawiamy B&O :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodki Pruszek.
    Dobrze że się nie poddajecie i nadal piszecie posty. Cieszę się. No, i tak szczerze mówiąc do do twarzy mu w kagańcu. Wygląd też bardzo fajny, nagłówek przyciąga uwagę. Chyba nie tylko ja zaczynam od nowa. :) Piąteczka na odległość! Leżing, Smeżng <3. Widzę że też poczuł klimat lata

    Pozdrowienia B&S
    Miłych wakacji!

    OdpowiedzUsuń
  3. Heh też mi się wydaje że mój pies jest prawołpany, ale muszę właśnie to sprawdzić. Może sie polecimy? Jestem z bloga wako.cba.pl ;] świetny ten nowy blog.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przeszkadza mi ta zmiana.
    Obserwuję teraz tego bloga i nie sprawia mi to żadnego problemu, myślę, że innym czytelnikom także. ;)
    Pozdrawiam
    http://truelifebev.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nowy blog jest świetny, zmiana to raczej mały problem dla tych którzy lubią Wasz blog.
    Okruszek w kagańcu prezentuje się fajnie- no, ale jak to mówią "ładnemu we wszystkim ładnie" <3
    A co do prawołapności. Nie sprawdzałam ale z tego co pamiętam Tosia też jest chyba prawołapna :*
    Pozdrawiamy :*
    A&T <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna zmiana.Obserwuję nie ma co...
    Wyczochraj ode mnie Okruszka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja także obserwuje teraz tego bloga.
    Fajnie że kupiłaś większy kaganiec, na pewno będzie lepszy.
    Moja Lola chyba też jest prawołapna. :)
    Pozdrawiamy :)
    http://dog-blog-lola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie mu w tym kagańcu, ale rzeczywiście widać, że nie pała do niego jakąś wielką sympatią :D Za to na drugim zdjęciu wygląda na zadowolonego ;)
    No i z tego co przeczytałam wynika, że mój Happy jest chyba też prawołapny :D

    Pozdrawiamy P&H

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładny blog:)
    zapraszam do swoich blogów.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo pyszczkowy kaganiec, preferuję takie modele (:

    OdpowiedzUsuń
  11. Życzymy udanego startu na nowym blogu poświęconym Okruszkowi :)

    Czekamy na kolejną notkę,
    ŁAPKA!

    OdpowiedzUsuń
  12. nowy blog? a więc życzę Ci, aby było tu dużo komentarzy, mnóstwo obserwatorów, tysiące odwiedzin ^^
    śliczny piesio <3

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny i motywuje do dalszego pisania. Jeśli chcesz się podzielić swoją opinią PISZ ŚMIAŁO!
Możesz do komentarza dołączyć link do swojego bloga, na pewno odwiedzę i również skomentuję, a jeśli mi się bardzo spodoba to zostanę na dłużej :).
Spam nie będzie tolerowany.