RECENZJA: Zabawki modułowe K9 Connectables

Speedy została wybrana przez sklep Toys4Dogs na testerkę zabawek modułowych firmy K9 Connectables, jest to nowość na polskim rynku, a my jako jedne z pierwszych miałyśmy okazję wypróbować te zabawki. Zapraszam, więc do przeczytania recenzji!


Zabawki modułowe K9 Connectables to propozycja dla psiaków, które uwielbiają łamigłówki ze smakołykami. Moduły można łączyć ze sobą w dowolnej kombinacji, co sprawia, że zabawa za każdym razem jest nieco inna, przez co nie traci na atrakcyjności.

Moduły:
K9 Connectables The Original - piłki modułowe (rozmiar M, średnica 6,5cm)
K9 Connectables The Dentist - beczułki modułowe (wysokość 8cm, średnica 7cm)
K9 Connectables Tech Bone - różowy patyk modułowy (rozmiar M, długość 22cm)

Moja opinia:
Pierwsza reakcja Speedy na nową zabawkę była jak najbardziej pozytywna, zanim zdążyłam wypełnić ją jedzeniem zostałam z niej okradziona i momentalnie zaczęła się zabawa oraz dzikie pląsy po pokoju z nową zabawką. Nawet zrobienie zdjęcia okazało się sporym wyzwaniem.

Materiał jest chyba najbardziej zbliżony do zabawek Sumplast, jest bezwonny, nieco twardszy ale w dalszym ciągu elastyczny i w moim odczuciu zdecydowanie bardziej wytrzymały. Jedyne ślady jakie powstały na nich w trakcie używanie widać to niewielki zadzior z prawej strony łapki na piłce (widoczne na pierwszym zdjęciu) oraz "wgniecenia" które powstały w wyniku memłania zabawek (widoczne na drugim zdjęciu).

K9 Connectables ma wszechstronne zastosowanie, zabawek można używać osobno, łącząc w przeróżne konstrukcje, wypełniając jedzeniem i smakołykami, a nawet korzystać z nich jako zabawki do aportowania! U mnie patyk rewelacyjnie sprawdził się jako aport do wody, jednak piłkę było psu bardzo ciężko złapać, odbijała się od zębów i "uciekała" co bardzo sfrustrowało Speedy.

Czyszczenie zabawek, mimo nierównej powierzchni i całej masy zakamarków okazało się bajecznie proste. Resztki jedzenia pod wpływem letniej wody same odklejają się od zabawki, co naprawdę pozytywnie mnie zaskoczyło.


Mimo, że zabawka przeszła testy pomyślnie, pies bawił się nią tylko i wyłącznie pod moją kontrolą, zabawka posiada sporo wypustków i wystających elementów, przez co bałam się zostawić z nią psa sam na sam w obawie, że prędzej czy później zostanie zjedzona. Co należy również brać pod uwagę, zwłaszcza przy tych bardziej niszczycielskich psach.


Podsumowanie:
Polecam tą zabawkę każdemu, kto chce urozmaicić czas swojemu pupilowi. Ja jestem naprawdę zachwycona wszechstronnością zabawki i jestem pewna, że posłuży nam jeszcze długo.
Bardzo dziękuję sklepowi Toys4Dogs za możliwość przeprowadzenia testów. Zabawki możecie kupić TU.

            

Komentarze

  1. Ja po przetestowaniu już przeróżnych zabawek doszłam do wniosku, że im prostsza forma tym lepsza i niezbyt przekonują mnie te K9 Connectables, ale maja fajowe kolorki :D.

    OdpowiedzUsuń
  2. A u nas i tak dalej najlepsza jest kostka z Tigera za 10zl :( Nawet kong poszedł w odstawkę :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty